بارگذاری

دوره های مدلینگ

آژانس مدلینگ کامدین

مدلینگ یک حرفه تخصصی در دنیای امروز است که نیازمند دانش و مهارت کافی در کنار ویژگی‌های ظاهری خاصی است. در این راستا آموزش مدلینگ به شما کمک خواهد کرد تا با دنیای مدلینگ ایران آشنا شده و پس از گذراندن دوره های مدلینگ، به بازار کار مدلینگ ایران وارد شوید.

آژانس مدلینگ کامدین به عنوان یکی از مراکز معتبر و رسمی برگزاری دوره مدلینگ به صورت حضوری و با اعطای مدارک رسمی و معتبر، یکی از بهترین موسسات آموزش مدلینگ در ایران و تهران شناخته می‌شود. در ادامه پس از بررسی دلیل اهمیت دوره های مدلینگ، تمامی دوره هایی که توسط آژانس مدلینگ کامدین برگزار می‌شود را به شما معرفی خواهیم کرد.

دلیل اهیمت دوره های مدلینگ

به طور کلی مدلینگ شامل استفاده از حالت فیزیکی بدن افراد برای نشان دادن محصول خاصی است. این کار به مردم اجازه می‌دهد تا به خوبی محصولات را بر روی بدن مدل ببینند و بفهمند که چگونه ظاهر می‌شوند.

اگرچه بسیاری از افراد ممکن است به اشتباه فکر کنند که مدلینگ تنها شامل پوشیدن لباس‌های زیبا و شیک است، اما واقعیت این است که این حرفه نیازمند تلاش و تمرین زیادی است. علاوه بر این، مدل‌ها هم از نظر ظاهری و هم درونی باید برای این کار آموزش ببینند. بدین ترتیب مدل های حرفه‌ای می‌توانند احساسات و انرژی موردنیاز برای جذب مخاطبان را ایجاد کنند.

در نهایت، دوره‌های مدلینگ نقش مهمی در توسعه و ترویج روندهای جدید در صنعت مد ایفا می‌کنند. این دوره‌ها نه تنها به مدل‌ها امکان می‌دهند تا مهارت‌های حرفه‌ای خود را بهبود ببخشند، بلکه به طراحان مد هم این امکان را می‌دهند که مدل‌هایی مناسب برای محصولات خود انتخاب کنند و از این طریق به جلب توجه و رشد در بازار مد بپردازند.

دوره های مدلینگ تهران

آموزش مدلینگ در تهران

حال که با اهمیت دوره های مدلینگ آشنا شدید، اجازه دهید تا دوره های مدلینگ برگزار شده در آژانس کامدین را به شما معرفی کنیم.

مجموعه کامدین دوره های مختلفی را در تمام‌ زمینه های مدلینگ‌ برگزار می‌نماید. افراد بر اساس علایق و توانمندی‌های ضروری، می‌توانند در هر یک از این دوره‌ها شرکت نمایند. لذا قبل از ثبت نام در هر یک از دوره ها انجام تعیین سطح الزامی می‌باشد.

انواع دوره مدلینگ در ایران

چهار دوره تخصصی در حوزه مدلینگ توسط آژانس مدلینگ کامدین برگزار می‌گردد. با توجه به تنوع برگزاری این دوره‌ها شما می‌توانید به راحتی دوره مورد نظر خود را بر اساس علایق و استعداد انتخاب کنید و پس از گذراندن آموزش های حرفه‌ای، وارد بازار کار شوید. این دوره ها عبارتند از:

دوره عکاسی مدلینگ یا فتو مدلینگ (Photo modeling)

عکاسی مدلینگ یکی از زیرشاخه‌های جذاب و مهم عکاسی است که در آن، طراحان ماهر به همراه مدل‌های حرفه‌ای، تصاویری خلاقانه و جذاب را ایجاد می‌کنند. این نوع از عکاسی به عنوان یکی از بخش‌های مهم عکاسی تبلیغاتی نیز شناخته می‌شود. در این حوزه، برندها و شرکت‌های مختلف از مدل‌های معروف و مشهور به منظور تبلیغات و ترویج برندهای خود استفاده می‌کنند.

ضروری است تا مدل‌ها برای عکاسی مدلینگ، دوره های تخصصی را بگذرانند. آژانس مدلینگ کامدین دوره عکاسی مدلینگ را به صورت تخصصی برگزار نموده و هنرجویان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

دوره عکاسی تجاری یا کامرشیال فوتوگرافی (Commercial photography) در صنعت مد ایران

عکاسی تجاری به عنوان یک حوزه مهم در عکاسی، شاخه‌ای از هنر عکاسی است که به منظور تبلیغ و ترویج محصولات، خدمات و برندها به کار می‌رود. در این نوع عکاسی، هدف اصلی ایجاد تصاویری است که قادر به جلب توجه مخاطبان و جذب مشتریان باشند. از تصاویر تجاری به منظور استفاده در تبلیغات چاپی، تبلیغات آنلاین، بروشورها، وب‌سایت‌ها، کاتالوگ‌ها، پوسترها و سایر وسایل تبلیغاتی استفاده می‌شود. این نوع از دوره های مدلینگ توسط موسسه کامدین به صورت حضوری و با اعطای مدرک معتبر برگزار می‌شود.

دوره فشن مدلینگ (Fashion Modeling)

دوره فشن مدلینگ، یک برنامه آموزشی است که به افراد علاقمند به عرصه مدلینگ، مهارت‌ها، تکنیک‌ها و اطلاعات لازم را ارائه می‌دهد. این دوره‌ها به منظور آموزش مدل‌ها به صورت حرفه‌ای و آماده‌سازی آنها برای شرکت در جلسات عکاسی، رویدادهای مد، نمایشگاه‌ها، تبلیغات و صحنه‌های دیگر مدلینگ ارائه می‌شوند.آکادمی مدلینگ کامدین دوره تخصصی فشن مدلینگ را در ایران برگزار می‌کند.

دوره فیتنس مدلینگ (Fitness modeling)

چهارمین دوره مدلینگ در آژانس کامدین، دوره فیتنس مدلینگ است. این دوره، یک برنامه آموزشی است که به افراد علاقمند به حوزه مدلینگ فیتنس و شرکت در تبلیغات و پروژه‌های مرتبط با تناسب اندام و ورزش، مهارت‌ها، تکنیک‌ها و دانش مرتبط را ارائه می‌دهد. این دوره‌ها به منظور آموزش مدل‌های فیتنس به صورت حرفه‌ای و آماده‌سازی آنها برای شرکت در عکاسی‌های مرتبط با ورزش، تبلیغات محصولات فیتنس، سلامت و پروژه‌های مشابه برگزار می‌شوند.

طول دوره مدلینگ چقدر است؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از هنرجوها درخصوص دوره های مدلینگ کامدین دارند، مدت زمان دوره است. به طور کلی طول دوره ها و تعداد جلسات به سطح کار مدل بستگی دارد و از ۲ الی 4 ماه، متغیر می‌باشد.

شرایط مدلینگ در تهران چیست؟

شرایط مدلینگ بر اساس دوره‌ای که قصد شرکت در آن را دارید متغیر است. لذا پیشنهاد می‌کنیم برای شرکت در دوره مدلینگ در تهران، با متخصصین و مشاورین موسسه کامدین تماس گرفته و سوالات خود در خصوص استانداردهای ورود به عرصه مدلینگ را بپرسید. 

دوره های مدلینگ ایران

نحوه ورود به بازار مدلینگ ایران

یکی از مزایای شرکت در دوره های مدلینگ کامدین، دریافت مدرک معتبر و همکاری با برندهای شناخته شده ایران و جهان در حوزه مد و فشن است.

در این راستا هنرجویانی‌ که دوره خود را با موفقیت به پایان برسانند برای شرکت در پروژه ها به برندهای مطرح، معرفی خواهند شد و این موضوع به شکل ضمانت شده در برگه ثبت نام هنرجو ذکر خواهد گشت.
برای اطلاع از شرایط و ثبت نام دوره با شماره‌ی ۰۹۲۱۲۵۷۳۷۹۴ تماس حاصل فرموده و یا مشخصات خود را به واتساپ خط گفته شده ارسال نمایید.

Call Now Buttonاکنون تماس بگیرید